LEEF! Center

Opdrachtgever

LEEF! Center

Het doel

Leef! Center maakt enorm mooie stappen en blijft maar groeien. Dat kan alleen maar als je topwerk aflevert natuurlijk! Bij deze mooie groei hoort ook het bewaken van de cultuur. Waar staat Leef! Center voor en hoe zorgen we dat alle medewerkers super trots blijven om voor Leef! Center te werken. Hoe kunnen we er voor zorgen dat ook nieuwe medewerkers onze locaties met plezier weten te vinden?

De oplossing

Het neerzetten van een sterk merkfundament. Een verhaal vanuit het hart en dus vanuit de kern van het bedrijf. Bij Comeback Merketing noemen we dit je merkidentiteit. Je merkidentiteit vertelt één verhaal, die door alle betrokkenen worden uitgedragen en herkend. Denk hier bijvoorbeeld aan de purpose, missie en visie en de kernwaarden van Leef! Center. Als je dit helder hebt ben je in staat om naar een eigen positionering inclusief waardeproposities te gaan. Waardeproposities omschrijven we als kant-en-klare teksten om je verschillende doelgroepen mee te bereiken. Teksten die hout snijden en inspelen om de pijnpunten en voordelen voor je doelgroep. Vanuit de merkidentiteitsessie en de positioneringsessie zijn wij met ons team in staat geweest om de merkidentiteit en positionering van Leef! Center te ontwikkelen.

Het resultaat

Door het neerzetten van een sterk merkfundament is er een duidelijke en samenhangende merkidentiteit en positionering ontstaan. Deze omvatten de purpose, missie & visie van het bedrijf, evenals de kernwaarden die het DNA van Leef! Center weerspiegelen. Ook het archetype en de tone of voice is ontwikkeld. Door dit helder te definiëren, kunnen alle medewerkers hetzelfde verhaal vertellen en zich verbonden voelen met de kernwaarden en doelstellingen van het bedrijf.