Togather

Opdrachtgever

Togather

Het doel

Nooit meer wanbetalers of onvoldoende krediet om te kunnen investeren. Dat is één van geheimen van Togather, een unieke combinatie van de financiële kracht en knowhow van Channel Capital uit Londen en het geavanceerde IT-platform van de Cloud 9 Group. Sinds begin 2017 ondersteunt Togather groeiende MKB’ers om door te kunnen groeien middels het creëren van werkkapitaal. Onze opdracht omvatte het ontwikkelen van de naam, het creëren van een krachtig logo en huisstijl, evenals het uitvoeren marketing, content creatie en mediamanagement om het nieuwe merk lading te geven. 

De oplossing

In het kader van stap 1, 2 en 3 hebben wij de naam, het logo en huisstijl ontwikkelt. Togather streeft naar het creëren van een stabiele cashflow voor klanten, waardoor bedrijven gezond en krachtig kunnen opereren. Veel mkb’ers kunnen dit niet alleen en dus is samenwerking essentieel. De naam Togather verwijst hiernaar. De puntkomma uit het logo voegden we toe om de merkbelofte extra kracht te geven. De functie van de puntkomma is immers het verbinden van datgene voor als achter dit leesteken. Stap 4 omvatte het opstellen van een gedegen marketingcommunicatieplan, inclusief doelgroep persona’s, contentpijlers, actieplannen en budgetverdeling. Stap 5 richtte zich op het verbeteren van huidige klantrelaties door innovatie, met een campagne rond het nieuwe online cashmanagement platform.

Het resultaat

Na een geslaagde merkpresentatie in London, hebben wij op basis van de gezamenlijk ontwikkelde positioneringstrategie de lancering van dit unieke nieuwe merk op de Nederlandse markt begeleid. Momenteel behoort Togather tot een van de grootste factoraars van Nederland en slaan we binnenkort onze vleugels uit naar andere landen in Europa. We zijn trots op de vliegende start van ‘ons’ merk en kijken ernaar uit om Europa te veroveren.